Ny løsning for medlemsadministrasjon

Postet av Sylling Idrettsforening den 19. Okt 2014

Sylling IF tar i bruk Norges Idrettsforbunds nye løsning for medlemsadministrasjon f.o.m. 15 oktober 2014.
Vi gir her en kort beskrivelse om hva dette betyr for deg som medlem og/eller foresatt.

Den nye løsningen innebærer at medlemmer skal bruke Min idrett - www.minidrett.no. Påloggingsboks til Min idrett finner du helt til høyre på websiden vår.

Under fanen medlemskap søker man opp Sylling IF og den undergruppen man ønsker å være medlem av.
Den som sitter som medlemsansvarlig i klubben mottar melding om registreringen.

Gjennom Min idrett kan du som medlem etter hvert administrere alle medlemskap i norsk idrett (innmeldinger og utmeldinger), se informasjonen som er registrert om deg, samt kunne oppdatere registrert informasjon.

Tekniske spørsmål skal rettes til Idrettens support på telefon 03615 (kl. 08.00-20.00) eller e-post support@idrettsforbundet.no

Se også under fanen 'Medlem' for ytterligere informasjon,

Ta kontakt med Idrettslaget v/kasserer dersom du;

• har fått et feilaktig betalingskrav
  • om du mener at du allerede er utmeldt som medlem
  • om det er andre spørsmål som er relatert til ditt forhold med oss.