Spinning gruppa er 10år vi feirer med foredrag & spinnningtime

Postet av Cato Fagerberg den 16. Nov 2017

I anledning vårt 10års jubileum inviterer vi alle våre medlemmer, nye og gamle, til en sportslig kveld i aulaen:

Onsdag 22. november klokken 18.00 i Aulaen på skolen

Det blir foredrag av Rune Høydal, tidligere proff terrengsyklist. Han har representert Norge i OL i 1996 og 2000, har mange Verdenscup seiere i terrengsykling, har vunnet Birkebeinerrittet 7 ganger og har tre kongepokaler.

Han kommer til å snakke med oss om trening for vanlige mosjonister, hvordan trene for å få progresjon, sittestilling, kosthold før, under og etter trening, samt trening mot konkurranser.

Etter foredraget blir det to spinning timer a 45min med Rune som instruktør. Det er første mann til mølla prinsipper som vanlig, og våre medlemmer har første rett på plassene. Tidene blir ca 19.00 og 19.45.

Kreves kun påmelding for spinningtimene, dette skjer ved SMS til Hanne: 92842091 Skriv fult navn og at du ønsker spinning med Rune!