Bli medlem Sykkel/Spinning
GENERELL INFO

• Påmelding via sms (til 1908). Se lengre ned for info om påmeldingsrutiner
  • Pris pr semester: 580 kroner (aktivitetsgebyr)
  • Ungdom ned til 14 år kan delta på ordinære spinning timer. Ungdom mellom 14 og 16 år må vise skriftlig samtykke fra foreldre/foresatte.
  • Timene er tilgjengelige for medlemmer i Sylling IF.
  • Ved behov for ytterligere informasjon, ring gjerne Hanne K. Lien Dahl (928 42 091) eller Cato Fagerberg (91516992).
RUTINER FOR PÅMELDING TIL SPINNING (SMS)

• Melding sendes til 1908
  • Husk mellomrom mellom kodeordet ”spinning” og øvrig informasjon
  • Du kan bruke både små og store bokstaver
  • Hvis du gjør feil ved påmelding, får du melding tilbake. Får du ingen tilbakemelding, og du har sendt riktig kodeord (spinning), er din melding registrert.
  • Hvis timen er full, vil du få melding om det. Du vil også få melding om at du står i kø samt hvilken plass du har i køen. Hvis en eller flere melder seg av, vil den/de som står i kø få melding om ledig plass.
  • Ditt mobilnummer er din identitet/medlemsnummer hos oss. Dette innebærer at man må melde seg på fra egen mobil samt at man kun kan melde på en person per spinning time.
TypeEksempelBeskrivelse
PåmeldingSpinning 18 Send kodeordet ”spinning + klokkeslett” til 1908.
Oppgi timen som heltall, dvs. 18, 19 eller 20 (1730, 1800, 1900 fungere også)
AvmeldingSpinning stopp 18 Send kodeordet ”spinning” + ”stopp” + ”klokkeslett” til 1908
TilbakemeldingSpinning melding xxxxxSend kodeordet ”spinning” + ”melding” + ”meldingen som du ønsker å sende” til 1908