Takk til våre sponsorer!

Vi ønsker å rette en stor takk til alle våre sponsorer – ikke bare fra Sylling IF, men også på vegne av vårt lokalsamfunn.

Den støtten vi mottar resulterer i et variert tilbud av aktiviteter som igjen gir skapende krefter, gode opplevelser og minner, både i, og utenfor, idretten.

Vi vil også takke de grunneiere som gjør det mulig å tilrettelegge for fysisk aktivitet, med skiløyper, friluftsarena i eks. Indianerskogen og mye mer.

I tillegg ønsker vi å takke alle de som utfører dungadsarbeide for idrettsforeningen - uten dere hadde det ikke vært mulig å opprettholde den kvaliteten vi ønsker å tilby alle som bor i bygda vår.

Sponsoransvarlig for klubben er Vigdis Lothe Sætha. For spørsmål ta kontakt via e-post: vigdis.setha@bfk.no

I alfabetisk rekkefølge - link til hjemmesider der det er tilgjengelig:

Autoglass/Sylling Bilglass
Buskerud Pipeservice AS