Ønsker du å bli medlem i Sylling IF og/eller en av undergruppene, kan du gjøre dette her: BLI MEDLEM

Se også brukerveiledningen for min idrett: https://itinfo.nif.no/Min_idrett_brukerveiledning

Vi gjør oppmerksom på at i følge NIF's regeler så må du være medlem av Sylling IF for å kunne delta på aktiviteter i en av undergruppene.
Prisene for medlemsskap er som følger:

• Familiemedlemskap: kr. 600,-
  • Aktiv: kr. 400,-
  • Støttemedlem: minimum kr. 150,-
  • Barn under 19 år: kr. 200,-
  • Barn under 10 år: kr. 100,-

Kontaktdetaljer Sylling IF Hovedstyre v/ kasserer: kasserer@sylling-if.no

Sylling IF tok i bruk Norges Idrettsforbunds nye løsning for medlemsadministrasjon f.o.m. 15 oktober 2014.
Vi gir her en kort beskrivelse om hva dette betyr for deg som medlem og/eller foresatt.

Den nye løsningen innebærer at medlemmer skal bruke Min idrett - www.minidrett.no.
Gjennom Min idrett kan du som medlem etter hvert administrere alle medlemskap i norsk idrett (innmeldinger og utmeldinger), se informasjonen som er registrert om deg, samt kunne oppdatere registrert informasjon.

Du får automatisk tilsendt brukernavn og passord når e-postadresse lagres i medlemsregisteret. Dersom du har glemt brukernavn/passord kan du bruke funksjonaliteten for utsendelse av brukernavn og passord som finnes i tilknytningen til pålogging til Min idrett. Hvis din e-postadresse er registrert vil du få tilsendt brukernavn og passord som er registrert på denne adressen. Har du ikke tilgang til e- posten og du ønsker du å endre den registrerte adressen, sender du en e-post til support@idrettsforbundet.no.

Tekniske spørsmål skal rettes til Idrettens support på telefon 03615 (kl. 08.00-20.00) eller e-post support@idrettsforbundet.no
Ta kontakt med Idrettslaget v/kasserer dersom du;

• har fått et feilaktig betalingskrav
  • om du mener at du allerede er utmeldt som medlem
  • om det er andre spørsmål som er relatert til ditt forhold med oss.